شنبه، ۸ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 27 April , 2024

سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:51038
چهارشنبه، ۱ آذر، ۱۴۰۲ | 19:21

سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد

با حکم رییس جهاد دانشگاهی، دکتر جعفر رازقی به عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، رازقی که دانشیار دانشگاه تبریز و مدیرکل امور دانشجویان بین‌الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم است، دانش آموخته دکتری بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه  LMU مونیخ آلمان است.

چاپ ۳۲ مقاله در ژورنال‌های معتبر بین المللی و علمی پژوهشی داخلی، تالیف و ترجمه سه کتاب در حوزه زیست شناسی سلولی مولکولی و زیست فناوری، شرکت در کنفرانس‌های علمی در ایران،آلمان هندوستان و ارائه حدود ۲۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر، اجرا و همکاری در شش پروژه تحقیقاتی ملی و بین المللی و نیمه صنعتی، تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از جمله سوابق علمی و تحقیقاتی سرپرست جدید مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به شمار می‌رود.

مدیرکل امور دانشجویان بین الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم، مسوول بسیج اساتید دانشگاه تبریز، مسوول مرکز هدایت و حمایت زیست فناوری سازمان بسیج علمی پژوهشی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز، مدیر گروه زیست شناسی گیاهی، سلولی و مولکولی دانشگاه تبریز و عضو گروه مشاوران جوان استاندار آذربایجان شرقی از جمله سمت‌ها و سوابق اجرایی دکتر رازقی است.

مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی همچنین در نامه ای خطاب به دکتر رضا آذربایجانی از تلاش‌های وی در طول مدت مسئولیتش در این سمت قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

معرفی شش گونه جدید زعفران از ایران

ساخت سامانه کمک تشخیصی سرطان پستان با استفاده از هوش مصنوعی در کشور

ساخت دستگاه اندازه گیری ابعاد سرامیک به روش پردازش تصویر در کشور

شناسایی سویه های مخمری ضد آلودگی قارچی انگور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها