سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Tuesday, 7 May , 2024

معرفی فناوری‌های جدید به کودکان و نوجوانان در نمایشگاه «یک تجربه نوآورانه»

نسخه قابل پرینت
کد خبر:50844
چهارشنبه، ۲۹ شهریور، ۱۴۰۲ | 16:22

معرفی فناوری‌های جدید به کودکان و نوجوانان در نمایشگاه «یک تجربه نوآورانه»

نمایشگاه «یک تجربه نوآورانه» به مناسبت هفته ملی کودک،با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری وزارت دادگستری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه در محل صندوق برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، این نمایشگاه که مختص کودکان و نوجوانان تا زیر ۱۸ سال برگزار می‌شود اهدافی چون معرفی فناوری‌های جدید و نوظهور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان به کودکان و نوجوانان، ایجاد فضایی جذاب برای گروه سنی مذکور برای تجربه فناوری‌های جدید و آشنایی با محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را دنبال می‌کند.

همچنین فناوری‌های موثر بر توسعه عدالت آموزشی، سلامت، بهداشت و ایمنی کودک و نوجوان، فناوری‌های ارتقاء کیفیت زیست و رشد کودکان دارای محدودیت حرکتی و انواع بیماری‌ها و معلولیت‌ها، کودک و محیط زیست، کسب‌وکارهای توسعه‌یافته و محصولات طراحی و تجاری‌شده توسط نوجوانان از محورهای این نمایشگاه دو روزه هستند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام جهت حضور در این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه است و متقاضیان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه از طریق پیوند inif.ir/web/guest/ie ثبت نام کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۲۲۵۱۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها