شنبه، ۸ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 27 April , 2024

دانش‌بنیان‌ها به کمک رسانه‌ها می‌آیند/نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی در آستانه روز خبرنگار

نسخه قابل پرینت
کد خبر:50737
سه شنبه، ۱۰ مرداد، ۱۴۰۲ | 16:57

دانش‌بنیان‌ها به کمک رسانه‌ها می‌آیند/نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی در آستانه روز خبرنگار

در آستانه روز خبرنگار، نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، امیر بامه، مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متعددی در حوزه رسانه فعال هستند که دستاوردهای قابل‌توجه آنها در این حوزه می‌تواند مورد استفاده رسانه‌ها و روابط عمومی‌های سراسر کشور قرار بگیرد. با هدف آشنایی بیشتر مدیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های دولتی و خصوصی کشور با این توانمندی‌ها، مراسم نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم زمینه ارتباط و تعامل مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور را فراهم کنیم تا از این طریق، علاوه بر مطرح شدن نیازها از سوی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، بستر مناسبی جهت مطرح‌شدن ایده‌های نوآورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی نیز فراهم شود.

بامه تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حاضر در این نمایشگاه در موضوعاتی از جمله پلتفرم‌های مانیتورینگ؛ سرویس‌های پردازش صوت و متن؛ سامانه‌های رصد و شناسایی بات‌ها در شبکه‌های اجتماعی؛ پلتفرم‎های مدیریت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی؛ نرم‌افزارهای تحریریه خبر؛ ابزارهای چت خودکار؛ سامانه‌های کشف تقلب در اخبار؛ پلتفرم‌های ترجمه، ویرایش و تولید محتوا؛ پلتفرم‌های اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف است.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه روز دوشنبه ۱۶ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۴۱۹۴۳۴ تماس بگیرند.

در پی شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی و هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان توسط گروهک جنایتکار طالبان در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، هفدهم مردادماه به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

 

مطالب مرتبط

«مرکز ملی پیشران طراحی تراشه» راه‌اندازی می‌شود

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دارای رشد دو برابری در تولید محصولات دانش بنیان

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها