دانشیار مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در کتابی که توسط انتشارات پالگریو مک میلان و اسپرینگر منتشر شده برای اولین بار در دنیا مفهوم جدیدی با عنوان «بازار شناسی» (Marketology) را مطرح کرده است.
به گزارش دیدهبان علم ایران، دکتر هاشم آقازاده در جلد اول کتابMarketology به مباحث نظری و در جلد دوم آن به کاربرد نظریه در این حوزه میپردازد.
در جلد اول این کتاب که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده ضمن اشاره به خلاءهای مفهومی و کاربردی در زمینه بازار، بازار شناسی به عنوان مفهومی جامع، معرفی و تبیین شده و دیدگاهها، روشها و مدلهای مرتبط با آن شرح و بسط یافته است. در جلد دوم این کتاب هم که در سال ۲۰۱۷ چاپ شده پس از بیان بازار شناسی به عنوان علم بازار، کاربردهای آن در فضای کسب و کار با ارائه کار برگهای عملیاتی تشریح شده است.
انتهای پیام
* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند