شنبه، ۸ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 27 April , 2024

تولید اپلیکیشن تشخیص بیماری‌های پوستی با هوش مصنوعی + لینک دسترسی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:51633
دوشنبه، ۲۱ اسفند، ۱۴۰۲ | 17:25

تولید اپلیکیشن تشخیص بیماری‌های پوستی با هوش مصنوعی + لینک دسترسی

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اپلیکیشن تشخیص بیماری‌های پوستی با هوش مصنوعی با توانایی افتراق بیش از ۱۸۰ نوع ضایعه پوستی شدند.

به گزارش خبرنگار دیده‌بان علم ایران، اپلیکیشن اسکین جنیوس که در شرکت «سریر هوش گستر طب» از واحدهای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان ساخته شده با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر ضایعات پوستی را که با دوربین‌های گوشی‌های هوشمند تهیه می‌شوند، آنالیز کرده و با در اختیار قرار دادن اطلس و اطلاعات پزشکی مرتبط، کاربران را در تصمیم‌گیری برای سلامت پوست خود راهنمایی و حمایت کند.

این مدل، با استفاده از یک پایگاه داده عظیم از تصاویر و اطلاعات پزشکی، می‌تواند به پزشکان کمک کند تا بیماری های پوستی را با دقت بیشتری تشخیص دهند.

اسکین جنیوس، یک ابزار ارزشمند برای پزشکان و متخصصان پوست است که می تواند به آنها در ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران کمک کند. علاوه براین این مدل هوش مصنوعی با حساس سازی کاربران نسبت به ضایعات پوستی خود سبب افزایش خودمراقبتی و بهبود کیفیت زندگی بیماران پوستی شود.

در صورتی که علائم مشابه دارید می توانید با هوش مصنوعی سریر مشکل خود را مورد بررسی قرار بدهید تا با دقت و سرعت بیشتری تصمیم گیری و اقدام کنید.

همچنین برای دسترسی راحت تر می توانید به بات تلگرامی ویزیسان (Vizisunbot) مراجعه کنید و از هوش مصنوعی تشخیص افتراقی ضایعات پوستی و سایر خدمات بهره مند شوید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پیشگیری از خودکشی در ایستگاه‌های مترو با سیستم هوش مصنوعی شناسایی رفتارهای مشکوک

پیش‌بینی بودجه پنج هزار میلیارد تومانی در حوزه هوش مصنوعی

ساخت سامانه کمک تشخیصی سرطان پستان با استفاده از هوش مصنوعی در کشور

چاپ مقاله محققان دانشگاه صنعتی شریف در معتبرترین نشریه شیمی تجزیه دنیا

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها