- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

یکصد و سومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود

معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت از برگزاری سومین اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور و یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش دیده بان علم ایران دکتر علی اکبر حق دوست با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به لغو اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی درپی وقوع زلزله کرمانشاه، سومین اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور و یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ۲۰ و ۲۱ آذرماه برگزار می شود.
وی افزود: این اجلاس با هدف اعلام برنامه ها و اهداف وزارت بهداشت در دولت دوازدهم برگزار می شود و در این دو اجلاس برنامه ها و دستاوردهای وزارت بهداشت نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور  پیرامون موضوع انگیزش اعضای هیات علمی اعم ازحقوق و مزایا، ارتقاء و بالندگی و مدیریت فرهنگی بحث و بررسی می کنند.

دکتر حق دوست تصریح کرد: در یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز پنل های افزایش درآمدها، کنترل هزینه و کنترل هزینه های بیمه ای برگزار می شود.

انتهای پیام